Je winkelwagen is momenteel leeg
Verzenden
Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Wij gaan dan direct over op het klaarmaken van jouw pakketje. Wij verzenden via PostNL en altijd via (brievenbus)pakket. Hierdoor heb je altijd de mogelijkheid om je zending te volgen via de track&trace code welke je ontvangt in de verzendbevestiging. We verzenden je pakketje altijd binnen 2 werkdagen na ontvangst van je order.
Kosten
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €6,95 (incl. 21% BTW) per pakketje.
De verzendkosten voor zendingen naar België bedragen €10,00 (incl. 21% BTW) per pakketje.
Zendingen worden altijd als (brievenbus)pakketje verzonden inclusief track&trace code.
Vertraging
Het kan zijn dat een van onze verzendpartijen een storing of staking heeft, of vertraging oploopt in verband met feestdagen of de huidige corona- en vakantie periode. Houd aub alle updates via de track&trace code in de gaten. Is het onduidelijk waarom je pakketje vertraagt is en kom je er niet uit? Stuur dan aub een mailtje naar [email protected], dan kijken wij mee!
Ontvangst
Indien je tijdens de levering van je pakketje niet thuis bent en je ontvangt geen brievenbuspakketje maar regulier pakketje, dan zal de postbezorger een briefje in je brievenbus achterlaten met daarop de te nemen stappen.
Ruilen?
Je kunt je bestelling alleen ruilen bij ons in de winkel in Den Haag. Neem je pakbon mee, het item inclusief tag en kom binnen 14 dagen je item ruilen voor de gewenste maat. Online is het helaas niet mogelijk te ruilen maar alleen te retourneren.
Hieronder staan de stappen uitgelegd die je moet doorlopen om het bestelde item te retourneren. Het andere item wat je hier voor in de plaats zou willen hebben kun je natuurlijk direct weer via de website bestellen!
Retourneren
Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.
Voorwaarden retourneren
Items die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen helaas niet geruild of retour teruggenomen worden, er vind dan geen terugbetaling plaats. Indien het item gedragen is, make-up vlekken bevat of gebreken heeft dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen. Alle items worden voor verzending dubbelgecheckt door ons, zowel bij het inpakken als na een retourzending.
Foutieve levering
Indien je een item ontvangt wat niet juist is, niet besteld is vragen wij je een mail te sturen naar [email protected] met daarin alle informatie en graag een foto van het item dat je in plaats van jouw bestelde item hebt ontvangen. Wij lossen het zo snel mogelijk op en zorgen dat indien voorradig het item zo snel mogelijk wordt nageleverd.
Is het item wat je hebt ontvangen wel het item wat je hebt besteld maar is deze beschadigd of ontbreekt er iets? Stuur ook dan aub een foto van het item, je gegevens en het probleem naar [email protected]
Retourkosten
De kosten voor het retourneren van onze item(s) komt voor rekening van de klant. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de verzendwijze die je kiest. Let op: zendingen die zonder t&t worden teruggestuurd en kwijtraken in de post worden niet gecrediteerd. Bewaar dus altijd je verzendbewijsje met t&t totdat je retour is verwerkt. Zonder verzendbewijsje hebben wij geen geldig bewijs van verzending.